Книга замовника поліграфічної продукції
Що з цього Вам знайоме?
- Необхідно замовити поліграфічну продукцію, але Ви не знаєте, з чого почати.
- Потрібно розробити макет реклами календаря, і Вам складно визначитися стосовно його формату.
- Ви розумієте, що потрібно надрукувати якісно і недорого, але не уявляєте як це можна зробити.
- З кожним черговим замовленням поліграфічної продукції у Вас виникає тисяча і одне запитання.
- Ваші менеджери з продажів не знають багатьох основ поліграфічної продукції, тому непродуктивно працюють з клієнтами.

КНИГА ЗАМОВНИКА ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ – ЦЕ ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ ВАМ:
- Відповісти на всі запитання стосовно підготовки поліграфічних замовлень.
- Легко та швидко замовляти нестандартну оригінальну поліграфічну продукцію.
- Підвищити ефективність рекламних кампаній за рахунок грамотно розроблених поліграфічних матеріалів.
Кому і навіщо потрібна «Книга замовника»
- Директорам рекламних агенцій і друкарень, щоб швидко та без додаткових затрат навчати менеджерів з продажів принциповим основам поліграфічної продукції. Для кожного директора це практична можливість навчити новачка за 2 тижні, а професіоналу дати в руки золотий ключик до найскладнішого клієнта. Використання посібника підвищує успішність переговорів та призводить до укладання реальних угод, дозволяє уникнути подвійного трактування понять та непорозумінь, зрозуміти клієнта з півслова.
- Маркетологам та рекламістам, щоб правильно ставити завдання дизайнерам та оптимально співпрацювати з друкарнею, точно прорахувати витрати на кампанію, чітко розуміти, як буде втілена ідея на папері.
- Офіс-менеджерам, секретарям, іншим спеціалістам, відповідальним за замовлення поліграфічної продукції посібник реально допоможе уникнути помилок при замовленні різних видів поліграфії. «Книга» стане Вашим рятівником в тих випадках, коли керівництво ставить завдання, а Ви не маєте щонайменшої уяви про те, з допомогою якої поліграфічної продукції його можна правильно виконати.
- Дизайнери знайдуть в нашому довіднику скарбницю нових ідей та готових рішень. Особлива їх цінність в тому, що вони всі практично можуть бути реалізовані.
Завдяки «Книзі замовника» Вам знадобиться лише кілька хвилин, щоб зрозуміти:
- Чому одна брошура коштує 3 грн., а друга – 9 грн. за екземпляр?
- Як уникнути найсуттєвішої помилки при замовленні настільних календарів?
- Що таке ділова поліграфія і навіщо вона потрібна?
- Чому одна папка зручна, а інша – ні?
- В яких випадках краще замовити листівку, а коли потрібен буклет?
- Як впливає на загальну вартість кожна складова?
- Коли створюють проспект, а коли друкують буклет?
- Які матеріали використовують для виготовлення книг, журналів, папок, каталогів?
- Які формати застосовуються для виготовлення різних видів поліграфії?
- Що таке післядрукові процеси, навіщо вони потрібні і як застосовуються?
Розуміння цих та багатьох інших питань допоможе Вам прийняти більш правильні, виважені та ефективні рішення.
В чому унікальність видання, і яка його структура?
Це єдиний виданий в Україні посібник, в якому Ви знайдете детальний опис всіх видів поліграфічної продукції, написаний доступною мовою. Матеріали ілюстровані багатьма докладними схемами, кресленнями, фотографіями. В кінці книги є додаток з прикладами післядрукових робіт, втілених на реальному папері, тобто всі поліграфічні ефекти, описані в посібнику, Ви можете, як то кажуть, потримати в руках.
Для зручності «Книга» розділена на тематичні рубрики:
- Ділова поліграфія
- Рекламно-журнальна продукція
- Календарі
- Упаковка
- Книжна продукція
- P.O.S.-матеріали
- Подарункова продукція
«Книга замовника» - новинка ринку, що дає реальні результати. Вона вже стала настільною книгою рекламних агенцій, друкарень, відділів реклами та маркетингу великих компаній.




